Hälsoanalys

Scandinavian

Coach Association

"Om du gör det du alltid har gjort,

kommer du att få det du alltid har fått."

Spara 400 kronor och få en fullständigt hälsoanalys + 45 min hälsocoaching utförd av certifierad och utbildad hälsocoach och nutritionist

för endast 1 000 kr inkl. moms*

Frekvensanalys är en mätmetod som visar din kropps funktioner och mäter dina näringsämnen, nivåer på vitaminer, mineraler, aminosyror mm. Till skillnad från en hårmineralanalys t.ex. där analysen visar ditt tillstånd över tid, visar en frekvensanalys ditt tillstånd i mätsituationen

Du får också värdefulla tips hur du kan förbättra din hälsa, bli piggare och gå ner i vikt. Hälsoanalysen utförs som hembesök hos kunden.

*Ordinarie pris för frekvensanalys + 45 min hälsocoaching är 1120 kr + moms.

Ja tack, jag vill spara 1000kr och göra en

hälsoanalys med digital bodyscanning

för 400 kr (inkl moms)

Namn