Hälsoinriktad entreprenör

Scandinavian

Coach Association

"Om du gör det du alltid har gjort,

kommer du att få det du alltid har fått."

Varför har vi skapat denna kurs?

Vi tror att alla människor oavsett nuvarande situation (ålder, hälsa, gener) kan förändra och förbättra sin hälsa och livskvalite genom att förändra och förbättra det man gör, det man äter och hur man tänker.

Vi vill hjälpa människor att må bra!

Hur ser resten av ditt arbetsliv ut?

Mer egen tid? Bättre hälsa? Personlig utveckling?

• Är du en av de som är intresserade av din hälsa och som vill hjälpa andra till sundare och lättare liv?

• Är du intresserad av att förändra ditt liv på ett sätt som kan förena både nytta och nöje, samtidigt som det kan ge dig en riktig bra mening med det du gör?

• Vill du driva eget företag inom hälsobranschen?

Om du svarar JA på någon av dessa frågor då kan vår kurs vara en bra lösning och hjälp på vägen mot framgången...

Vi söker dig som vill arbeta med hälsa och coaching som egen företagare.

Vi söker entusiastiska och positiva personer runt om i Sverige som tror att det går att förbättra livskvalitet genom att förändra det vi gör, det vi äter och hur vi tänker och som har ett stort och genuint driv för att hjälpa andra människor samt att göra affärer.

En långsiktig satsning

Många drömmer om att starta eget. Det är dock viktigt att du har realistiska förväntningar. I de flesta fall handlar nämligen inte företagande om att tjäna stora pengar snabbt. Om du däremot är beredd att jobba hårt och satsa på lite längre sikt, har du stora möjligheter att lyckas – både när det gäller att säkerställa en god löpande inkomst och ett stabilt företag som fortsätter att växa.

Kursen "Hälsoinriktad Entreprenör" kan vara startskottet på en framgångsrik karriär...

Med "Start up" kursen "Hälsoinriktad Entreprenör" får du en unik möjlighet att starta eller expandera din egen verksamhet . Det är en rolig blandning mellan teori och praktik och bygger på våra fyra stöttepelare: Trygghet, Ekonomi, Gemenskap och Personlig Utveckling.

Du får under 6 månader en extraordinär teortisk och praktisk utbildning med föreläsare som har gedigen kunskap och erfarenhet i de olika ämnena och vi kommer tillsammans att omsätta den teoretiska kunskapen i praktiken.

Kursen omfattar bland annat:

- Grundläggande hälsocoaching

- Wellness & Hälsoanalys

- Olika former av marknadsföringen

- Kundbokning och kundkontakt

- Grundläggande coaching

- Sälj och presentationsteknik

- Företagande i praktiken

- Ledarskap

Egen maskin för att utföra hälsoanalyser och möjlighet att genoföra cellRESET programmet ingår i kursavgiften (gäller ej vid reducerat pris).

Investering: 11 990 kr + moms

Nästa kursstart är den 1 oktober 2015

ANMÄLAN & BETALNING

Anmälan är bindande. Kursavgiften är 11 990:- exkl. moms 25% (15 000 inkl moms). För dig som anmält dig med rabatterat pris gäller det rabatterade priset. Vi erbjuder även förmånliga avbetalningsupplägg på upp till 6 månader. Får du förhinder att gå en utbildning återbetalas kursavgiften minus bokningsavgift på 4000:- + moms. Bokningsavgiften är innestående och kan användas på framtida utbildningar. Avbokar du närmare än en vecka innan kursstart återbetalas inte kursavgiften, men du kan tillgodoräkna dig hela beloppet om du vill gå utbildningen längre fram.

Anmälan kan göras via mejl coach@scassociation.se eller via kontaktförmuläret på den här sidan. Efter anmälan får du hemskickad en detaljerad kursplan med betalningsupplägg enlig ditt önskemål. I samband med själva anmälan kan du välja mellan att betala hela kursavgiften på en gång eller välja en avbetalningsplan som passar dig

Mer frågor? Kontakt: teo@scassociation.se

Är du redo att ”go with the flow”? Då kanske du är den vi söker!

10 % rabatt på distansutbildning om du skickar din anmälan innan den midsommar.

Skicka din anälan NU

OBS!!! Platserna är begränsade. Vi reserverar oss för att vissa kurser snabbt blir fulltecknade. Vi sätter då upp dig på en väntelista.

Namn

Efternamn

Önskar du avbetalningsupplägg?

Meddelande