cellreset83

Scandinavian

Coach Association

"Om du gör det du alltid har gjort,

kommer du att få det du alltid har fått."

Vi söker deltagare som vill gå vårt livsstilsprogram för att gå ner i vikt och få sundare vanor

Livsstilsprogrammet är utvecklat i Norge och togs fram för att säkerställa en sund livsstil och sunda vanor. Kosten som är kärnan i livsstilsprogrammet kan bidrar till sund och effektiv viktminskning.

Vi lovar varken mirakel eller underverk men vi överraskar många. Vi garanterar följande resultat under förutsättning att våra råd efterlevs:

Kraftigt minskade celluliter

Minskat eller helt raderat sötsug

Kraftigt minskad hunger

Kroppen rensas på oönskade slaggprodukter

Viktreduktion 5-12 kg de första 28 dagarna

Mer energi och motivation

Bättre sömn

Hälsomedvetenhet inför framtiden

Av de personer vi coachat med CellReset® har dessa fått en viktminskning på cirka 3-6 kg minus efter de första 7 dagarna och ännu mer efter den första månaden. Av de metoder vi använt oss av kan nog det här vara ett av de mest effektiva. Vi måste säga att vi är otroligt imponerade och det är väldigt roligt att höra alla glada klienter som går ner i vikt utan hunger med riktig mat. Vi tycker också det är lätt att följa vilket ökar chanserna att lyckas. Målet är ju att ställa om livsstilen och känna att man gjort en förändring till det bättre efter 90 dagar. Dessutom ligger programmet i linje med vad vi själva anser är en nyttig och bra kost.

Om du känner att du är motiverad och har viljan att följa ett enkelt kostprogram får du gärna höra av dig till oss så kan vi förklara mer, både om programmet och hur du går till väga för att starta. När du vet alla förutsättningar kommer vi välja några som får chansen. Vi tar enbart emot personer som känner att de har 100% motivation och vilja att förbättra sin hälsa, då coachningen ingår i vårt paket. Du får alltså all den hjälp du behöver för att lyckas och har förutom någon av oss som coachar även ett team med hälsocoacher som hjälper till om vi inte skulle finnas tillgängliga. Dessutom finns hemsida med tillgång till nutritionist, recept, forum etc, Du kan också delta i näringsseminarier, workshops, få en exklusiv hälsocoachutbildning och gå med i vår Facebookgrupp. Där du kan ställa frågor och dela med dig av dina erfarenheter eller ta del av andras!

Tveka inte att höra av dig om det låter intressant. Ansök nu!

Den rätte deltagaren får:

• Beprövad kostplan för bästa och bestående resultat
  • Personlig hälsocoaching under hela programmet
  • Tillgång till hemsida med recept, forum samt tips & trix
  • Personlig nutritionist under hela programmet
  • Tillgång till vår Facebookgrupp där du kan ställa frågor, dela med av dina erfarenheter eller ta del av andras
  • Näringsseminarier och näringswebinarier
  • Workshops där du kan bl.a. träffa oss och göra en digital bodyscanning (den visar din kropps funktioner och mäter dina näringsämnen, nivåer på vitaminer, mineraler mm...)
  • Tycker du att cellRESET & hälsocoaoching är roligt och inspirerande? Vill du hjälp andra att må lika bra som du kommer att göra efter programmet då finns det möjlighet att du gå en exklusiv introdukton till hälsocoachutbilding

Bli coachad från start till mål!

Den personliga kontakten står i fokus hos våra hälsocoacher. Deras primära uppgift är att coacha, stötta, peppa och inspirera. Att följa med dig från start till målgång, som hälsocoach, kostrådgivare, personlig tränare och pålitlig vän – i en och samma form. Tillsammans jobbar vi med livstilsprogrammet cellRESETs olika delar: kost, näring, motion och personlig utveckling. Allt för att du ska få insikt & resultat som håller på lång sikt. Just nu ingår coaching i 3 månader i våra paket. Platserna är begränsade! Ansök nu...

Lyssna på vad en av våra kunder Emely (från bilden ovan) har att säga om vårt livsstilsprogram cellRESET och hur det har påverkat hennes liv.

Vi hälsocoacher från Scandinavian Coach Association som kontaktar dig:

"Hej alla kämpar. Mot bättre vetande är det så dags att bidra till den samling av pepp som så många av er delat med er av de senaste månaderna. Jag hoppas att mina erfarenheter och kampen mot överviken och en piggare tillvaro kan agera morot för alla duktiga som kämpar på med metoden runt om i Sverige.

Eftersom jag är en "fb analfabet" och helt saknar kunskap om hur man klipper ihop bilder på ett smart vis kommer här tre foton som synliggör min viktresa på -35kg. Jag startade 27/4 och är nu inne i fas 2, omgång två. Mår offantligt mycket bättre, piggare, lättare och positivare än på många år.

Målet, just nu, är att komma i bröllpssarin som användes för 11 år sedan. Jag tror att detta innebär ytterligare 12 kg i viktminskning. Känns lite som en "baggis" efter dessa 35kg."*

Kämpa på alla tuffinga *pepp,pepp*" Magdalena Z, Göteborg

______________________________________________________________________________________

”Alltså jag måste säga det här till dig: Att jag kommer o vara evigt tacksam för att du valde mig till programmet. Det är det bästa jag gjort på länge!! Visst kan vissa dagar kännas tunga o motivationen inte är på topp. Men det är värt varenda dag o kämpa vidare o gå ner i vikt. Det var länge sen jag mådde så här bra. Denna ”diet” funkar utmärkt i mitt liv. TACK, Erik att du är en så bra hälsocoach som peppar en när man själv känner att det inte gått så bra. Ville bara att du skulle få veta det!! :)”*

/Kirsi, -6,3 kg efter de första tre veckorna

*Källa:https://www.facebook.com/groups/4everhealth/ (I gruppen finns över 800 kunder

som går livsstilsprogrammet just nu. Där kan man bla ställa frågor till hälsocoacher, dela recept,

tips & trix, erfarenheter, före/efter bilder samt motivera varandra.

Gruppen är mycket uppskattad av våra kunder :) )

Fyll i vårt ansökningsformulär här

"Vi utlovar varken mirakel eller underverk,

men vi överraskar många"